ca terapeut de artă, puteți furniza directive de artă clienților într-o sesiune. De-a lungul timpului, începeți să dezvoltați o listă de directive despre care știți că au lucrat pentru clienți în trecut. Această carte oferă multe directive utile de terapie artistică pe care le puteți include în banca dvs. de cunoștințe pentru munca clientului.multe dintre exerciții se potrivesc clienților adulți și pot fi ușor adaptate pentru clienții mai tineri., Structura exercițiului de artă din carte face ca următorul exercițiu să fie foarte ușor de făcut, inclusiv materialele necesare, precum și instrucțiunile și rezultatele potențiale.

O schiță a fiecare exercițiu structura este prezentat mai jos:

• Arta Exercițiu de Numele
  • Materiale
  • Proceduri (instrucțiuni)
  • Discuție/Obiective

exerciții sunt, în general, adecvate pentru lucrul în grup individual de muncă, cu toate acestea, acestea pot fi adaptate pentru a se potrivi dvs. specifice clientului.

cartea este organizată pe baza tehnicilor, de ex. desen, pictură, colaje, lut etc., Cartea include, de asemenea, o listă utilă de proiecte secțiune în partea din spate, care vă permite să scanați lista de exerciții și de a găsi rapid cele care vă interesează cel mai mult.în afară de capitolele bazate pe tehnică, capitolele suplimentare acoperă o serie de alte subiecte pe care un terapeut de artă le poate confrunta în practica lor, cum ar fi ajutarea clientului defensiv, cum să combine modalitățile și utilizarea unui concept de studio de artă deschisă.autorul, Susan Buchalter recunoaște că atât exercițiile de artă spontane, cât și cele structurate oferă beneficii clienților., Buchalter recunoaște că furnizarea de exerciții ghidate clienților poate ajuta clientul să-și extindă înțelegerea unei probleme și să obțină o perspectivă importantă prin rezolvarea problemelor în exercițiile de artă. Buchalter încurajează terapeuții de artă să modifice exercițiile de artă pe baza procesului terapeutic individual al clientului.exercițiile pot fi, de asemenea, folosite de terapeutul de artă pentru a le expune la o varietate de tehnici și materiale pe care poate că nu le-au încercat înainte., Unii terapeuți de artă pot prefera materiale de artă specifice și, folosind exercițiile din această carte, terapeutul de artă își poate crește propriile cunoștințe de lucru despre materiale în afara zonei lor de confort. Având această gamă largă de expunere poate beneficia schema creativă a terapeutului de artă pentru a dezvolta abilități care vor ajuta o mare varietate de clienți din orice categorie demografică.,

Având o varietate de sugestii de art-terapie exerciții ajută, de asemenea, art-terapeuții de a dezvolta o bază de date de idei pentru funcționare art terapia de grup în care participanții sunt încurajați să lucreze coerent cu mai puțin individualizat de tratament.